|
لینک های ویژه!
پیشنهاد می کنیم صفحات زیر را مشاهده نمایید:
کسب درآمد از فروش فایل
پروژه معماری
انجمن مهندسی معماری
آموزش تری دی مکس
پاورپوینت معماری
خرید بک لینک قوی
معرفی سایت های برتر
دانلود تحقیق
مصالح ساختمانی
مجله تفریحی
دانلود پروژه عمران
دانلود پروژه معماری
خرید رپورتاژ آگهی
نیشابور
مجله تفریحی و سرگرمی
خرید رپورتاژ آگهی ارزان
فروش فایل
دانلود پلان
دانلود مقاله و پروژه
خدمات ساختمانی
خرید بک لینک
کسب درآمد
آموزش 3d max
لوازم و تجهیزات ساختمانی
خدمات تاسیساتی ساختمان
آموزش کسب درآمد از اینترنت
|
|
تاریخ : چهار شنبه 19 شهريور 1393
بازدید : 507
نویسنده : محمد غفوری تبار
|
طراحی داخلی این آپارتمان که در شهر سن پترزبورگ روسیه قرار دارد، توسط تیم طراحی و معماری Natalia Ozerova انجام گرفته است. شاید شما هم به این نکته فکر کرده باشید که حتی گاهی طراحی داخلی بر اساس سبک مینیمالیستی هم می تواند ملال آور و خسته کننده باشد. خطوط صاف، رنگ های مینیمال و … همه و همه، گاهی خسته کننده می شوند و نیاز به تنوع، دست به ابتکار می زند. این بار Natalia Ozerova، طراح روسی، در یک حرکت مبتکرانه، طراحی داخلی مینیمال را با عناصر طراحی کلاسیک تلفیق کرده است و در نهایت به یک نتیجه ی زضایت بخش و البته یک طراحی زیبا رسیده است.
در اتاق نشیمن، در نگاه اول، وجود مجسمه های کلاسیک و حتی ستون های برگرفته از بونان باستان، جلب توجه خواهند کرد. قرارگیری مجسمه ها و ستون ها که از نمادهای معماری باستانی هستند، در کنار لوازم مدرن زندگی مانند مبل و تلویزیون و رایانه، تضادی شیرین را در ذهن بیننده تداعی خواهد کرد.
:: موضوعات مرتبط:
بخش مهندسی ,
معماری ,
,
:: برچسبها:
تیم طراحی و معماری, دکوراسیون داخلی, دکوراسیون داخلی کلاسیک, طراحی داخلی, طراحی داخلی آپارتمان, طراحی داخلی آپارتمان مینیمال به همراه استفاده از سبک کلاسیک, طراحی داخلی با 3d max, طراحی داخلی با تری دی مکس, طراحی داخلی بر اساس سبک مینیمالیستی, طراحی داخلی مسکونی, طراحی داخلی مینیمال, مبانی طراحی کلاسیک, معماری باستانی, معماری داخلی مدرن ,
|
تاریخ : چهار شنبه 19 شهريور 1393
بازدید : 565
نویسنده : محمد غفوری تبار
|
با سلام خدمت دوستداران عرصه معماری
از این به بعد آموزشهای تری دی مکس در معماری رو در سایت سازه برتر برای شما کاربران ارائه خواهیم کرد.
دانلود فیلم آموزشی ساخت دیوار سنگی در ۳D max
امروز براتون یه آموزش کاربردی از تری دی مکس آماده کردیم که توی این فیلم ۱۰ دقیقه ای نحوه ساخت دیوار سنگی رو یاد میگیریم.
در ادامه میتونید این آموزش جذاب رو بصورت رایگان دانلود کنید …
:: موضوعات مرتبط:
بخش مهندسی ,
معماری ,
شهرسازی ,
,
:: برچسبها:
آموزش ساخت دیوار سنگی در 3d max, آموزش ساخت دیوار سنگی در تری دی مکس, آموزش طراحی دیوار سنگی در 3d max, آموزش طراحی دیوار سنگی در تری دی مکس, دانلود رایگان فیلم آموزشی طراحی دیوار سنگی در تری دی مکس, فیلم آموزشی 3d max, فیلم آموزشی تری دی مکس, فیلم آموزشی ساخت دیوار سنگی در 3d max, فیلم آموزشی ساخت دیوار سنگی در تری دی مکس, فیلم آموزشی طراحی دیوار سنگی در 3d max, فیلم آموزشی طراحی دیوار سنگی در تری دی مکس ,
|
تاریخ : یک شنبه 16 شهريور 1393
بازدید : 644
نویسنده : محمد غفوری تبار
|
|
تاریخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393
بازدید : 503
نویسنده : محمد غفوری تبار
|
تونل در میامی
تونل در میامی یک پروژه شهری میباشد که توسط تیم معماری ArquitectonicaGEO که در سال ۲۰۱۴ در شهر میامی در کشور امریکا طراحی واجرا شده است . گفتنی میباشد که هزینه ساخت این تونل یک میلیارد دلار براورد شده است . این تونل در تاریخ ۳ اوت ۲۰۱۴ افتتاح شد .
ادامه تصاویر تونل در میامی
:: موضوعات مرتبط:
بخش مهندسی ,
معماری ,
,
|
تاریخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393
بازدید : 532
نویسنده : محمد غفوری تبار
|
ریشه های معماری مدرن
تأمین سکونتگاه جدید برای بشر، چیزی فراتر از برپایی خانههای مدرن است. انسان تنها در خانهاش «سکنی نمی گزیند»؛ او در کنار همشهریهایش در مؤسسات عمومی و فضاهای شهری نیز زندگی میکند. از این رو برای تجربه تعلق و مشارکت، شناسایی وسیع و گسترده امری ضروری است.تأمین سکونتگاه جدید برای بشر، چیزی فراتر از برپایی خانههای مدرن است. انسان تنها در خانهاش «سکنی نمی گزیند»؛ او در کنار همشهریهایش در مؤسسات عمومی و فضاهای شهری نیز زندگی میکند. از این رو برای تجربه تعلق و مشارکت، شناسایی وسیع و گسترده امری ضروری است. هدف از این شناسایی ویژگی مکان است، که با ساختارهای طبیعی و همچنین مصنوعی تعیین میشود. بنابراین هدف غایی معماری، خلق و محافظت از مکان است. بگذارید تکرار کنم که مکان میتواند به عنوان سنتز سازماندی فضایی درک شود و فرم ساخته شده (به طور قیاسی، سکونتگاه، سنتز تشخیص موقعیت و شناسایی است)، و معنای آن با زبان معماری یا سنت نشان داده میشود. همچنین میتوان اضافه کرد که معماری تنها مسئله چگونه و چه نیست، بلکه مسئله کجا نیز هست.بنابراین، مسئله نهایی ما این است که معماری در خلق مکانهای رضایتبخش برای شیوه جدید زندگی موفق بوده است. با وجود این ، مکان مدرن مکانی است که هویت خاص خود را دارد. البته در عین حال، مکان باید دارای نوعی آشکارگی یا فراخی واقعی باشد که حضور همزمان «مکانهای بیشمار» را نشان دهد. گفتیم که برخی از ابزارهای لازم برای حل این مسئله ، یعنی تصور جدید از فضا و فرم، قوام گرفته بودند. همچنین خاطر نشان کردیم که این ابزارها برای حل آن وظایف ساختمان که مکان مصنوعی تعیین میکرد، مورد استفاده قرار گرفتند. دست آخر این واقعیت را یادآوری کردیم که جنبش مدرن مدتها پیش نیاز به عظمت و منطقه گرایی جدید، یعنی نیاز به فرمهای نمادین جدید، را تشخیص داد. اینجا شرایط لازم برای خلق مکانهای معاصر وجود دارند، و در این میان میتوان به تلاشهای بسیار چشمگیر برای حل ملموس این مسئله نیز اشاره کرد. در فصول بعد، درباره «چگونه» و «چه» و «کجا» ی معماری مدرن به تفصیل بحث خواهد شد؛ و نقاط ضعف و دستاوردهای ممکن آن نیز خاطر نشان خواهد گردید.اما پیش از ادامه بررسیها، اشاره به برخی مخاطرات که رشد این سنت جدید را مانع شدند، اجتنابناپذیر مینماید. به طور کلی آنها پیامد اعتقاد یک بعدی در منطق و دودستگی تفکر و احساسی بودند که ریشه در عصر روشنگری داشت. ظاهراً معماری مدرن قرار نبود به عنوان شقی از فنآوری عقلانی عمل کند، بلکه میبایست به عنوان مکمل آن در نظر گرفته مید. پیشگامان، جهان جدید را قبول داشتند، اما میخواستند بعد هنری آن را که در مرحله ابتدایی آن به فراموشی سپرده شده بود، به آن بازگردانند. برج ایفل تجلی شکوهمند این هدف است. گرچه پیشگامان در کارهای خاص خود موفق بودند،اما شیوههایی را به کار بردند که بینقص نبود. اثر هنری هرگز نتیجه تحلیل منطقی نیست و نمیتواند به عنوان آیندهای از «شیوه بیان» انتزاعی درک شود. اثر هنری همیشه بر نگرش یا «انگاره» ای کلی استوار است که به تجمیع عناصری که به طور منطقی تعلقی به یکدیگر ندارند میپردازد. هنر اساساً غیرمنطقی است و نمیتوان آن را با اصطلاحات علمی توصیف کرد. بسیاری از معماران مدرن نما، با انتقال روشهای علوم طبیعی به معماری، بعد هنری آن را از بین بردند، و زمینه کارشان را به طراحی صرف و ساخت تقلیل دادند. این تقلیل به طور کلی دو جهت متفاوت را در بر میگرفت: یکی از اینها ریشه در اتم گرایی تفکیک ناپذیر از عل تحلیلی داشت. و دیگری از باور علمی به سیستمهای سامان بخش ناشی میشد. در نتیجه معماری مدرن با گسترش زیاد به جلوههای نواکسپرسیونیستی یا فرمالیسم نوعقلانی سخت تنزل کرد در هر دو مورد نگرش جدید از دست میرود و معماری دشمن زندگی معاصر میشود.نقاشانی مانند کلی و کاندینسکی خیلی پیش از این رویکردی پدیدار شناسانه به مسائل هنر تصویری را مطرح ساختد، و برخی معماران آن پیشنهاد را دنبال کردند. پدیدار شناسی در فلسفه برای امکان بازگشت به «خود اشیاء» از طریق توصیفهایی که «شیء بودگی» آنها را نشان میدهد. عمل می کند. در برخی موارد، انسان تلاش کرده است که با مشکلات محیط زیست و مکان به طور جدی برخورد کند، و مکانمندی را به عنوان یکی از ساختارهای اساسی «هستی ما در این جهان» توصیف کند. بدین ترتیب مکان به مثابه «شیء» در مفهوم اصلی واژگانی آن درک میشود و این به منزلة نوعی «گردهمایی» است که «انسان را با جهان رو در رو میکند.» بنابراین مفهوم مکان عبارت است از جهانی که مکان به وجود میآورد. هر جهان، کلی و در عین حال وابسته به شرایط است، و معماری باید این واقعیت را از طریق تعابیر تازه از حال و هوای ویژه هر مکان (geniuse loci) بیان کند. ظاهراً سبکها در ساختارهای اصلی ریشه دارند، و نماینده مجموعهای از انتخابهای ویژهاند. بدین ترتیب گرچه اساس کلی سبکها به آنها ارزش ابدی میبخشد، اما به طور کلی سبکها منحصر به فردند. هر چند جهان آزاد نمیتواند از سیستمهای بستهای از این نوع استفاده کند اما در این میان به «پلان آزاد» و «فرمهای آزاد» نیاز است. معماری برای به وجود آوردن این امکان باید به سرچشمههایی رجوع کند که در زبانهای متفاوت فرم مشترکاند. جنبش مدرن از این مسئله آگاه بود، اما نظریه پردازیاش در این باره در تنگنای «علمی» گرفتار شد. پدیدار شناسی به این نقطه ضعف غلبه میکند و این امکان را به دست میدهد که ریشههای مان را درک کنیم. با کمک پدیدار شناسی، زبان جدید معماری میتواند ایجاد گردد و بدین ترتیب مکان جدید رونق گیرد.
:: موضوعات مرتبط:
بخش مهندسی ,
معماری ,
شهرسازی ,
,
|
تاریخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393
بازدید : 557
نویسنده : محمد غفوری تبار
|
طراحی ساختمان ها و سبک معماری های مدرن
بالاخره پس از ۱۸ ماه تلاش طراحان و سازندگان، خانه ای قابل حمل موسوم به blob VB3 به اتمام رسید. به نقل از سایت Design Inspiration، خانه مزبور که به شکل تخم مرغ است، توسط شرکت dmvA طراحی شده است. البته هدف این پروژه ساخت یک خانه نبوده، بلکه هدف آن طراحی یک دفتر کاری سیار برای شرکت Xfactoragencies بوده و شرکت متصدی ساخت در نهایت این حجم تخم مرغی را برای این کار طراحی کرده است.
این حباب که عمدتاً از پلی استر ساخته شده است، دارای تمام فضاها و ملزومات زندگی از جمله حمام، آشپزخانه، اتاق خواب، نورگیر و چند کمد و قفسه برای وسایل است. علاوه بر این، دماغه خانه می تواند بطور اتوماتیک باز شود تا تبدیل به ایوان شود. هنگامی که بسته باشد، تبدیل به یک حباب کامل یا یک تخم مرغ می شود.
این یک گام بزرگ در ایجاد واحد های سیار محسوب میشود. به راحتی می توان از آن به عنوان دفتر، ویلا و یا هر آنچه که ما میخواهیم استفاده کنیم. هیجانانگیز ترین چیز این است که می تواند به هر جایی منتقل شود. با حباب VB3، زندگی در سفر و خارج شدن از منزل راحتتر و با خیال آسودهتر انجام پذیر می شود.
:: موضوعات مرتبط:
بخش مهندسی ,
معماری ,
شهرسازی ,
,
|
تاریخ : پنج شنبه 13 شهريور 1393
بازدید : 512
نویسنده : محمد غفوری تبار
|
|
تاریخ : چهار شنبه 12 شهريور 1393
بازدید : 994
نویسنده : محمد غفوری تبار
|
|
تاریخ : سه شنبه 11 شهريور 1393
بازدید : 706
نویسنده : محمد غفوری تبار
|
|
تاریخ : یک شنبه 9 شهريور 1393
بازدید : 607
نویسنده : محمد غفوری تبار
|
|
|
|